Voodipesu soodusmüük, hinnad all kuni 40%!

Kauba tagastamine

UAB Nostra e-poest www.nostrahome.ee tellitud kaupa saab tagastada vastavalt võlaõigusseadusele ja Tarbijakaitse reeglitele interneti vahendusel tehtud ostude kohta.

Kui ostjale on müüdud ilma ette teavitamata puuduliku kvaliteediga toode, kohustub UAB NOSTRA lahendama olukorra ühel alljärgnevatest viisidest vastavalt ostja nõudele:

  • asendama puuduliku kvaliteediga toote kvaliteetsega;
  • alandama müüdud toote hinda;
  • tagastama toote ostusumma.

 

Puuduliku kvaliteediga toote tagastamise korral tarnekulu hüvitamisele ei kuulu.

Kui selgub, et kaup on kahjustatud ostja süül, saadetakse kaup ostjale tagasi üksnes siis, kui ostja tasub tagastamise ja uuesti saatmise tarnekulu ning kvaliteedi hindamise kulu (viimase tekkimisel).

 

Puuduliku kvaliteediga kauba tagastamise protseduur:

  • Palun täida tagastusvorm, mille saad alla laadida SIIT.
  • Saada täidetud tagastusvorm e-posti aadressile info@nostrahome.ee    

Saadame defektsele kaubale järele kulleri, seega peavad tagastusvormile olema kindlasti märgitud ostja ees- ja perekonnanimi, puuduliku kvaliteediga toote pealekorje aadress ja sobiv kuupäev (tööpäev), kõik vajalikud kontaktandmed (mobiiltelefoni number, e-posti aadress), tellimuse number, tellimuse ja saadetise kättesaamise kuupäev, ostusumma, toote nimetus ja puuduse üksikasjalik kirjeldus.

 


Kvaliteetse kauba tagastamine on võimalik vastavalt Tarbijakaitse reeglitele interneti vahendusel tehtud ostude kohta. Kvaliteetse kauba tagastamise kulud kannab ostja.

Kvaliteetse kauba tagastamise tingimused:

Kauba tagastamine on võimalik 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast.

 

Tagastatav kaup peab vastama järgmistele tingimustele:

  • Tagastatav kaup peab olema kahjustamata ja uueväärses originaalpakendis (see punkt ei kehti defektse kauba tagastamise korral).
  • Kaup peab olema ostja poolt kahjustamata.
  • Kaup peab olema kasutamata ning uueväärse kaubandusliku välimusega (etiketid küljes ja kahjustamata, kaitsekiled eemaldamata jne). See punkt ei kehti defektse kauba tagastamise korral.
  • Tagastatav kaup peab olema samas komplektis, milles see tarniti.
  • Tagastatav kaup tuleb pakkida transpordikindlasse pakendisse (näiteks kasti või kaitseümbrikku).
  • Kauba tagastamiseks tuleb täita tagastusvorm ning täpsustada tagastatavad tooted. Tagastusvormi leiad siit. Täidetud vormi palume saata väljaprinditud kujul koos kaubaga.

 

Raha tagastatakse tagastusvormile märgitud pangakontole 10 tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba jõudmisest meie tagastuspunkti. 

Kvaliteetse kauba tagastamiskulud kannab ostja.

Kvaliteetse kauba tagastamise korral tarnekulu hüvitamisele ei kuulu.

 

Kvaliteetse kauba tagastamise protseduur:

1. Tagastamine Omniva pakiautomaadiga Palun täida ja lisa kaubale väljaprinditud tagastusvorm, mille leiad SIIT.

Kaup tuleb tagastada Tallinnas asuvasse Tondi Ärikeskuse pakiautomaati (NB: mitte segi ajada Tondi Selveri pakiautomaadiga!).

Saaja: Monarie OÜ (MakesYouLocal)

Saaja mobiiltelefon: +372 56 255 395 

Paki saatmise juhised leiad vajadusel siit.

2. Tagastuspunkti saab tooteid saata ka kulleriga või ise kohale viia:

  • NB! Ise viies tuleb eelnevalt ülalmainitud numbril ette helistada ja aeg kokku leppida. Tööajad: E-R 9.00 - 17.00. Palun täida ja lisa kaubale väljaprinditud tagastusvorm, mille leiad SIIT.
  • Tagastuspunkti aadress: Pärnu mnt 142a-1208 (2. korrus) Tallinn 11317 (Monarie OÜ (MakesYouLocal)).
  • Palume mitte saata tagastatavat kaupa postkontorisse, kuna meil ei ole võimalik postkontoritest pakke kätte saada.

 

Pretensioonid kaupade ja teenuste kvaliteedi kohta

Meie e-poest tellitud kaupade või teenuste kohta käiva pretensiooniga on ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole www.ttja.ee või esitada kaebus EL tarbija nõustamiskeskuse veebilehel https://consumer.ee.

Loe rohkem
avatar