Pakutavate teenuste kõrge kvaliteedi tagamiseks kasutatakse veebilehel nostrahome.ee küpsiseid. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIKIDE KÜPSISTEGA", nõustute nostrahome.ee privaatsuspoliitikaga.
Telli telefoni teel +372 880 7906
Võib tarne võtta aega kuni 7 tööpäeva.
UAB Nostra e-poest www.nostrahome.ee tellitud kaupa saab tagastada vastavalt võlaõigusseadusele ja Tarbijakaitse reeglitele interneti vahendusel tehtud ostude kohta.
Kui ostjale on müüdud ilma ette teavitamata puuduliku kvaliteediga toode, kohustub UAB NOSTRA lahendama olukorra ühel alljärgnevatest viisidest vastavalt ostja nõudele:
Puuduliku kvaliteediga toote tagastamise korral tarnekulu hüvitamisele ei kuulu.
Kui selgub, et kaup on kahjustatud ostja süül, saadetakse kaup ostjale tagasi üksnes siis, kui ostja tasub tagastamise ja uuesti saatmise tarnekulu ning kvaliteedi hindamise kulu (viimase tekkimisel).
Puuduliku kvaliteediga kauba tagastamise protseduur:
Saadame defektsele kaubale järele kulleri, seega peavad tagastusvormile olema kindlasti märgitud ostja ees- ja perekonnanimi, puuduliku kvaliteediga toote pealekorje aadress ja sobiv kuupäev (tööpäev), kõik vajalikud kontaktandmed (mobiiltelefoni number, e-posti aadress), tellimuse number, tellimuse ja saadetise kättesaamise kuupäev, ostusumma, toote nimetus ja puuduse üksikasjalik kirjeldus.
Kvaliteetse kauba tagastamine on võimalik vastavalt Tarbijakaitse reeglitele interneti vahendusel tehtud ostude kohta. Kvaliteetse kauba tagastamise kulud kannab ostja.
Kvaliteetse kauba tagastamise tingimused:
Kauba tagastamine on võimalik 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast.
Tagastatav kaup peab vastama järgmistele tingimustele:
Raha tagastatakse tagastusvormile märgitud pangakontole kuni 15 tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba jõudmisest meie tagastuspunkti.
Kvaliteetse kauba tagastamiskulud kannab ostja.
Kvaliteetse kauba tagastamise korral tarnekulu hüvitamisele ei kuulu.
Kvaliteetse kauba tagastamise protseduur:
1. Tagastamine Omniva pakiautomaadiga Palun täida ja lisa kaubale väljaprinditud tagastusvorm, mille leiad SIIT.
Kaup tuleb tagastada Tallinnas asuvasse Tallinna Donte Ärikeskuse pakiautomaat (NB: mitte segi ajada Tondi Selveri pakiautomaadiga!).
Saaja: Monarie OÜ (MakesYouLocal)
Saaja mobiiltelefon: +372 56 255 395
Paki saatmise juhised leiad vajadusel siit.
2. Tagastuspunkti saab tooteid saata ka kulleriga või ise kohale viia:
Pretensioonid kaupade ja teenuste kvaliteedi kohta
Meie e-poest tellitud kaupade või teenuste kohta käiva pretensiooniga on ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole www.ttja.ee või esitada kaebus EL tarbija nõustamiskeskuse veebilehel https://consumer.ee.