Valmistume Pühadeks ette! 1 - 30. november allahindlus -25% koodiga EE202211 *allahindlused ei summeeru

Magamisasend on oluline. Kuidas oma une kvaliteeti parandada?

Tõenäoliselt on teie unerutiin üsna tavaline - see on meile kõigile omane. Ja isegi kui te lähete magama või tõusete erinevatel kellaaegadel, magate hotellis või magate diivanil, on teil tõenäoliselt oma lemmik magamisasend. Kahjuks ei ole meile meeldiv magamisasend alati kõige tervislikum. See võib tunduda tühine asi, kuid asend, milles magate, võib mõjutada teie hommikust enesetunnet, tervist, valusid ja isegi uneapnoed. Siin on mõned näpunäited oma magamisasendi ja unekvaliteedi parandamiseks.

Kui magate selili, käed külgedel

Sageli arvatakse, et see asend on magamiseks parim, kuna see tagab õige lülisamba joonduse ning toetab pead ja kaela. See asend on mugav, kuid pidage meeles, et ärge kasutage liiga palju või väga suuri patju. Kui magate sageli selles asendis, on parem valida kõvem ja madalam padi. Samuti ärge unustage, et selles asendis magavad inimesed norskavad sagedamini ja on altid uneapnoele, mistõttu ei tohiks keskenduda ainult selles asendis magamisele.

Kui magad selili väljasirutatud kätega

Seda asendit nimetatakse ka meritäheks ja see on seljale hea. Lisaks kaitseb see väidetavalt näonahka kortsude eest, kuna magamise ajal nahk lõdvestub ja seda ei hõõruta vastu padjapüüri. Sarnaselt ülalpool käsitletud magamisasendile võib see asend aga põhjustada norskamist või refluksi. Proovige oma käsi veidi madalamale asetada - kui te magate külgedele sirutatud kätega, avaldab see tarbetut survet õlavöötmele, mis võib pikemas perspektiivis põhjustada valu või ebamugavustunnet.

Kui magate nägupidi padjas

Arvad, et keegi ei vali seda magamisasendit? Vastupidi, tema fänne on palju ja mitte ilma põhjuseta. Selline kehaasend võib parandada seedimist, nii et ärkate energiliselt. Padja kaudu hingamine on aga veidi keeruline, nii et tavaliselt magate selles asendis lühikest aega. See on hea, sest pikalt niimoodi lamamine moonutab selgroo joondumist.

Magamisasend on oluline. Kuidas oma une kvaliteeti parandada? | Voodipesu | Nostrahome

Kui magate kägaras

Seda asendit nimetatakse ka looteasendiks, kuna see sarnaneb beebi asendiga ema kõhus. See on paljude inimeste jaoks mugav asend, kuid vältige võimalikult suurt kõverdumist - see koormab kaela ja selga. Lisaks sellele piirab tugev kokkutõmbumine sügavat hingamist, mis takistab head und. Parem on oma keha veidi lõdvestada ja mitte püüda end palliks kerida. See asend on rasedatele väga mugav ja aitab vältida ka norskamist.

Kui magate külili, käed kõrval

See asend on selgroo jaoks parim, kuna järgib selle loomulikku kõverust. Selles asendis magamine võib aidata vähendada selja- või kaelavalu ning vähendab ka uneapnoe riski. Mõned allikad väidavad, et külili magamisel on negatiivne mõju naha vananemisprotsessile, kuid seda pole tõestatud.

Kui magate külili, käed väljasirutatud

Sellel magamisasendil on palju eeliseid, kuna see annab liikumisvabaduse. See on mugav poos, kuid vältige käte liigset külgedele sirutamist, pigem langetage neid. Tõstetud käed põhjustavad õlgades pinget, mistõttu võite selles piirkonnas tunda ebamugavust.

Kui magate paremal küljel

Paljudele meeldib magada paremal küljel, kuid palju parem on valida vasak külg. Proovige seda ja vaadake, kui suurt mõju see avaldab! Paremal küljel magamine võib intensiivistada kõrvetisi, suruda kokku siseorganeid. Vasakul küljel magamine hoiab teie siseorganid pinges ja toimivad, mis võib samuti vähendada refluksi. Ka rasedatele naistele on soovitatav magada vasakul küljel, sest see võib parandada loote vereringet.

Kui magate kõhuli

Kui teile meeldib magada kõhuli, on teil tõenäoliselt uneprobleemid. See poos ei ole parim valik, seega on soovitatav seda vältida. Paljud inimesed on kõhuli magades rahutud, pööravad sageli ega leia endale mugavat asendit. Lisaks koormab see asend kaela ja alaselga. Ja kui te ei kavatse sellest magamisasendist loobuda, asendage oma padi väga pehme ja väikese padjaga või loobuge sellest üldse - see on teie kaelale palju mugavam.

Mõnikord tähendavad lihtsad asjad nii palju! Kasutage neid näpunäiteid, et kohandada oma uneasendit.

Seotud kaubad